MyTrac

My TRAvel Companion
Ταυτότητα Έργου
Φορέας Χρηματοδότησης:
Πρόγραμμα Χρηματοδότησης:
H2020-S2RJU-OC-2017
Εργαλείο Χρηματοδότησης:
Research & Innovation Action
Ημερομηνία Έναρξης:
01/09/2017
Διάρκεια:
36 μήνες
Σύνολο Προϋπολογισμού:
3.494.476 EUR
Προϋπολογισμός Ι.Π.ΤΗΛ.:
248.441 EUR
Επιστημονικός Υπεύθυνος:

Το έργο My-TRAC στοχεύει στην παροχή καινοτόμων εφαρμογών για αδιάκοπες μεταφορές και ενός οικοσυστήματος μοντέλων και αλγορίθμων για τις Δημόσιες Συγκοινωνίες (ΔΣ) – προσομοίωση των επιλογών των χρηστών ΔΣ, ανάλυση δεδομένων και συναισθηματική υπολογιστική. Το My-TRAC ξεχωρίζει από άλλες τεχνολογίες λόγω τριών κύριων λόγων. Πρώτον, το My-TRAC ενθαρρύνει την άνευ προηγουμένου συμμετοχή των χρηστών πριν, μετά αλλά και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού μέσα από μια εφαρμογή για έξυπνες συσκευές και πολυάριθμες λειτουργίες όπως crowdsourcing, ομαδικές προτάσεις και ανταλλαγή δεδομένων. Δεύτερον, η εφαρμογή υλοποιεί μια τεράστια ποικιλία τεχνολογιών, όπως η συναισθηματική υπολογιστική, η τεχνητή νοημοσύνη και η προσομοίωση των επιλογών των χρηστών που συνδυάζουν την τεχνογνωσία πολλών επιστημονικών πεδίων. Τρίτον, το My-TRAC προωθεί την συνεργασία σχετικών φορέων μέσω της ενσωμάτωσης των υπηρεσιών και τη διασύνδέση σιδηροδρομικών γραμμών, της κινητικότητας ως υπηρεσία καθώς και άλλων παρόχων ΔΣ. Η εφαρμογή My-TRAC είναι ένας σύντροφος ταξιδιού ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί παρόμοια με έναν ανθρώπινο σύντροφο, που κατανοεί τα χαρακτηριστικά του ταξιδιώτη και της συμπεριφοριολογικής τουκατάστασης με σκοπό να βγάλει συμπεράσματα από ασαφής πληροφορίες όπως κάνει ο άνθρωπος. Επιπλέον, το My-TRAC θα είναι η πύλη του ταξιδιώτη σε διάφορες υπηρεσίες που σχετίζονται με τη χρήση των ΔΣ, έχοντας τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες στο επίκεντρο.

Η εφαρμογή My-TRAC θα παρέχει επίσης πληροφορίες πρόβλεψης σχετικά με διακοπές και διαταραχές στην λειτουργία τους. Δεν θα εμφανίσει μόνο δεδομένα αλλά θα τα αναλύσει μέσω καινοτόμων αλγορίθμων για να παρέχει βελτιωμένες προτάσεις. Το My-TRAC περιλαμβάνει επίσης τους φορείς ΔΣ μέσω της ” διεπαφής χειριστή”, όπου οι φορείς των ΔΣ μπορούν να ανακτήσουν και να απεικονίσουν συγκεντρωτικά δεδομένα σχετικά με τις κινήσεις και την συμπεριφοριολογική κατάσταση των χρηστών, κάτι που θα βοηθήσει σε στρατηγικές και δυναμικές λειτουργίες.

Τα δεδομένα που ανακτούν οι φορείς ΔΣ είναι συγκεντρωτικά και ανώνυμα, ενώ όλα τα μοντέλα και οι αλγόριθμοι εφαρμόζονται στην κινητή συσκευή του χρήστη, ενσωματώνοντας ομαλά την εννοια της “ιδιωτικότητας” εκ κατασκευής.

Η κοινοπραξία θα δοκιμάσει την ιδέα σε 4 πιλοτικές τοποθεσίες με τη συνεργασία τοπικών φορέων όπως: NS (NL), ATTIKO Metro (GR), FGC (SP), Fertagus (PT).

Κοινοπρξία

UNIVERSITAT POLITECNICA DE CATALUNYA, Spain
ETHNIKO KENTRO EREVNAS KAI TECHNOLOGIKIS ANAPTYXIS, Greece
TECHNISCHE UNIVERSITEIT DELFT, Netherlands
AETHON SYMVOULI MICHANIKI MONOPROSOPI IKE, Greece
EXPERIS MANPOWERGROUP SL, Spain
STRA LDA, Portugal
ATTIKO METRO AE, Greece
UNIVERSIDAD DE SALAMANCA, Spain
UNION INTERNATIONALE DES TRANSPORTS PUBLICS, Belgium

Επικοινωνία

Δρ. Δημήτριος Τζοβάρας
(Επιστημονικός Υπεύθυνος)
Κτήριο Α - Γραφείο 1.1Α

Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης
6ο χλμ Χαριλάου - Θέρμης, 57001, Θέρμη - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: +30 2311 257777
Fax: +30 2310 474128
Email: Dimitrios.Tzovaras@iti.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο