eTryOn

Virtual try-ons of garments enabling novel human fashion interactions
Ταυτότητα Έργου
Φορέας Χρηματοδότησης:
Πρόγραμμα Χρηματοδότησης:
H2020-ICT-2019-3
Εργαλείο Χρηματοδότησης:
Innovation Action
Ημερομηνία Έναρξης:
01/10/2020
Διάρκεια:
24 μήνες
Σύνολο Προϋπολογισμού:
2.457.646 EUR
Προϋπολογισμός Ι.Π.ΤΗΛ.:
701.615 EUR

Ο στόχος του eTryOn είναι να φέρει επανάσταση στην αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών (δηλαδή των σχεδιαστών μόδας και των καταναλωτών) και των ειδών μόδας, μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης τεχνολογιών που επιτρέπουν την εικονική δοκιμή ενδυμάτων. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι κύριες ερευνητικές, καινοτομικές και τεχνολογικές προσπάθειες του eTryOn είναι η ανάπτυξη τεχνολογίας για: α) τη δημιουργία προσωπικών φωτορεαλιστικών τρισδιάστατων άβαταρ του χρήστη, β) την αυτόματη προσομοίωση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των τρισδιάστατων άβαταρ του χρήστη και των ψηφιακών ενδυμάτων (π.χ. προσαρμογή μεγεθών και οπτικοποίηση των αλληλεπιδράσεων κατά τη διάρκεια των κινήσεων του σώματος), και γ) την εξαγωγή γνώσεων για τη μόδα από τα δεδομένα των προτιμήσεων του χρήστη και τη δημιουργία συστάσεων για τη μόδα. Συνδυάζοντας την εμπειρία υψηλής ποιότητας που προσφέρουν τα φωτο-ρεαλιστικά προσωπικά άβαταρ, τη φυσική αλληλεπίδρασή τους με τα εικονικά ενδύματα και τις ακριβείς γνώσεις/συστάσεις μόδας με τη χρήση διαδραστικών τεχνολογιών όπως η εικονική/επαυξημένη πραγματικότητα, το eTryOn παρέχει μελλοντικές διαδραστικές λύσεις για την αλληλεπίδραση ανθρώπινης μόδας. Πιο συγκεκριμένα, θα αναπτυχθούν τρεις διαδραστικές λύσεις: i) Δημιουργική εφαρμογή μόδας: μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που απευθύνεται σε σχεδιαστές μόδας και τους διευκολύνει καθ’ όλη τη διάρκεια της δημιουργικής διαδικασίας σχεδιασμού ενδυμάτων, προσφέροντας ρεαλιστική προσαρμογή των ψηφιακών ενδυμάτων σε φωτορεαλιστικά τρισδιάστατα είδωλα, ii) Κοινωνική εφαρμογή μόδας: μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα για χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. influencers), επιτρέποντάς τους να αλλάξουν εικονικά το ντύσιμό τους σε μια εικόνα/βίντεο επιλέγοντας από μια δεξαμενή ψηφιακών ενδυμάτων και στη συνέχεια να το ανεβάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και iii) εφαρμογή μόδας για το ηλεκτρονικό εμπόριο: ένας μαγικός καθρέφτης AR για κινητά που επιτρέπει την εικονική δοκιμή ενδυμάτων κατά τη διάρκεια ηλεκτρονικών αγορών και αποσκοπεί στην αναδημιουργία στο σπίτι της εμπειρίας της αγοράς ρούχων από ένα φυσικό κατάστημα.

Κοινοπραξία

Centre for Research & Technology Hellas CERTH, Greece
QuantaCorp, Belgium
Metail Ltd, United Kingdom
Mallzee Ltd, United Kingdom
Odlo International, Switzerland

Επικοινωνία

Δρ. Συμεών Παπαδόπουλος
(Επιστημονικός Υπεύθυνος)
Κτήριο Δ (Balkan Center) - Γραφείο 0.08

Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης
9ο χλμ, Θεσσαλονίκης - Θέρμης, 57001, Θέρμη - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: +30 2311 257772
Email: papadop@iti.gr

Δρ. Σπυρίδων Νικολόπουλος
(Επιστημονικός Υπεύθυνος)
Κτήριο Α - Γραφείο 0.7

Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης
6ο χλμ Χαριλάου - Θέρμης, 57001, Θέρμη - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: +30 2311 257752
Fax: +30 2310 474128
Email: nikolopo@iti.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο